Dwaas op een fiets!

17-11-2017

November 2014

Het is redelijk weer en we besluiten als groepje een fiets te 'lenen' van de kliniek. Het zijn niet de beste fietsen, sommige met een terugtrap rem en andere hebben amper een rem! Iedereen in het dorp associeert vast deze gammelen fietsen met ons (ons=wij met een 'tijdelijk' draadje los!) We rijden als kakkelkippen over het fietspad en rollen hard naar beneden van een hoge brug. Die brug staat letterlijk symbool voor mij, moeite om tegenop te boksen maar als je de overwinning behaald heb laat je jezelf nadien relax naar beneden rollen. In het dorp aangekomen zien we dat er een markt gaande is, een jongen in de groep wil dolgraag mijn nootjes betalen bij de notenkraam. Ik vind dit attent maar wijs het vriendelijke aanbod af, je leert mensen kennen in de groep.  Iedereen is natuurlijk mooi en bijzonder en iedereen worstelt met iets! We vertellen elkaar verhalen, we lachen met elkaar en huilen ook veel en zijn regelmatig boos op het 'leven' ! Deze uitjes kosten mij enorm veel energie maar samen met mijn mede dwaze maatjes fiets ik met liefde naar het dorp! 


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin