De verbolgen therapeut

02-11-2017

november 2014 

In een archaïsch gebouw leun ik verveeld tegen een lelijke muur. Volgens het rooster heb ik nu creatieve therapie. Precies op tijd arriveert de therapeut en draait de saaie grijze deur van het slot. Ik ga mijzelf steeds meer irriteren aan alles wat op 'slot' zit hier! De gesloten afdeling zit op slot, de deuren naar de therapie ruimtes zitten op slot en mijn hoofd ook!
In een grote ruimte nemen ik en de groep plaats..De meeste zijn nog suffig van het ochtendritueel en er is altijd wel iemand te laat! 

Vandaag maken we een 'emotie-doos' daarin schrijf je, je gedachtes op papier en kies je gevoelige plaatjes om daarmee je emoties extra te kunnen benadrukken. Het leukste nog van deze opdracht is dat je de doos mag versieren! Ik had wel zin in een uitdaging en ik vraag of ik de deze mag spuiten! Buiten in de tuin verzamel ik 'herfst-blaadjes ' en ga enthousiast aan de gang buiten bij de achterdeur. Het doet mij goed en ik ben zelfs een beetje vrolijk! Helaas is de therapeut die verantwoordelijk is voor de tuin/ materialen en gebouw er minder blij mee. Een struikje is zilverkleurig geworden en op de grond liggen overal zilveren blaadjes die hun afdrukjes hebben achtergelaten op het stoepje.... Dat wordt boenen half onder toezicht van een verbolgen therapeut..

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin