De Terebint

01-09-2017

De Terbint is een boom in Jeruzalem. Deze kan heel oud worden, draagt vrucht en groeit op een hete en dorre plaats. De wortels zijn ontzettend sterk! 

'MY BloG' schrijf ik al een aantal jaar. Voorheen als privĂ©, later voorzichtig voor vrienden en familie en nu openbaar. Ik hoop dat de blogjes die ik schrijf andere mensen kunnen bemoedigen! Ik hoop dat je herkenning kan vinden en dat je door blijft zetten om het  nooit op te geven. Ikzelf zal als de Terbint willen zijn, sterk en standvastig met mooie vruchten. De vruchten; liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid en zelfbeheersing wil ik planten in mijn leven. Ik heb nog een flinke weg te gaan. Veel vallen en opstaan maar mijn doel is Hem te volgen.Ik hoop, bid, geloof dat jij dat ook zal doen op een dag. Je leven zal totaal anders worden, er gaan wegen voor je open die je nooit bedacht hebt, vreugde die je hart intens raakt. De weg zal niet makkelijk worden.. Mijn weg is ook niet makkelijk geweest en nog niet. Ik struikel/ val liever samen met Jezus dan ik zal moeten leven zonder Hem. 

De terebint of terpentijnboom is een der mooiste bomen van Palestina. Hij staat gewoonlijk op zichzelf en trekt daardoor altijd de aandacht. Bovendien geeft het dichte gebladerte in de zomer een donkere schaduw.

Liefs Caroliene 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin