De psychische wasmachine en Dame...

16-10-2017

oktober 2014 

Mijn schone kleren zijn bijna op.. een berg was in de hoek van mijn kamertje... Het wordt nu echt tijd.. om een muntje te kopen bij de verpleging... De wasmachine staat een afdeling boven die van mij.. Nadat ik e.i.n.d.e.l.i.j.k mijn muntje heb gekocht..loop ik naar boven. Helaas tot mijn schrik hangt er een overvol rooster!  Gelukkig aan het einde van de dag nog vlak voor de avondmaaltijd is er nog plek.. Voldaan loop ik naar beneden terug naar mijn kamer.. Shit ! straal vergeten dat ik avondtafeldekcorvee had! Helaas .mijn wasje kan niet op de genoemde tijd  in de machine.. Ik loop weer naar boven, met een klap hoor ik een deur dicht vallen en een dame schreeuwt "wat doe je nou weer hier, rot op'! Oeps pardon sorry.. ik moest mijn naam.. "ja schiet nou maar op en laat me met rust!' Ik kijk naar de vrouw.. haar armen staan vol met sneetjes... Plots besef ik dat de wasmachine staat op de afdeling voor mensen met persoonlijkheidsstoornissen..(ps niet iedereen met PsyQ snijdt zich!)

 Ik dek die avond de tafel en vlak na het dekken gooi ik mijn wasje erin.. hup wasmachine dicht klaar! Een uurtje na het eten loop ik naar boven.. tot mijn schrik heeft de wasmachine NIETS gedaan! De dame loopt over de gang en zegt ga nou weg hier!!!! Ik baal als een stekker.. ik doe de wasmachine open en doe hem weer dicht.. Gelukkig hij begint te draaien.. (ben ik misschien gewoon het knopje vergeten?) Na een half uur kom ik naar boven even controle.. de wasmachine draait niet.. alles is uit.. Wel "rRot" nou op waarom loop je nou heen en weer? schreeuwt ze.??? Het lijkt net of ik in een musical zit.. of een act opvoer.. "sorry" mevrouw... de Was.. "ja dag, boem deur dicht".. Van binnen begin ik nu wel te koken en heb de neiging om dat psychische gestoorde was ding een trap te geven!! Ik besluit 'kalm' te blijven.. en ik loop naar beneden. Ik haal de verpleging,.de verpleging snapt ook niet wat er aan de hand is.. O

Opvallend is dat HAAR (de dame) deur nu dicht blijft...  Helaas.. het wordt morgen... onvoldaan ga ik met een halfwas naar beneden ... Stom.. ....grom...

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin