Brullen en Schoffelen

17-10-2017

oktober 2014 

Met mijn  "oranje- gemeente- hemd" schoffel ik een rozenperkje.. Ik irriteer mij over de vieze sigaretten die ik overal zie... Veel rokers telt onze afdeling, soms sta ik bewust in de rook.. wie weet wordt mijn stress minder.. 

Een bak vol peuken.. vis ik uit het perkje. Een prachtige peukenberg tot resultaat na een tijdje schoffelen. Plots hoor ik iemand hard brullen. Hij vloekt het hele ABC af.. ik schrik me naar.. ik kijk naar waar het geluid vandaan komt. Soms vindt ik het bizar hoeveel 'vloek' woorden mensen weten en zeggen... Het wordt weer stil.. ik hoor een verpleegkundige praten.. de man begint weer met tieren en vloeken.. Ik richt mijzelf maar weer op de sigarettenberg.. Volgens mij lagen er in het schuurtje ook van die oordoppen?? Ik maak een kunstwerk van de berg.. en ben zelfs een beetje trots... ! Later komt een therapeut aangewandeld met een sigaret in zijn mond..Hij zegt goed werk.. en hij drukt zijn peuk in de berg.....ahum....Mijn geschoffel met gebrul op de achtergrond zit erop voor vandaag.. Morgen mag ik de zielige depressieve rozenperkjes bijwerken.... 

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin